Thursday, March 6, 2014

Gambar Wanita Yang Gelar Umat Islam 'Lembu' Di Makamah


Gambar Wanita Yang Gelar Umat Islam 'Lembu' Di Makamah | Memang kurang ajar betul wanita ini. Isu ini berkaitan dengan kalimah Allah . Dan perempuan ini mengatakan umat islam ini lembu ? Nak tahu ? Baca selanjutnya

Gambar Wanita Yang Gelar Umat Islam 'Lembu' Di Makamah


Seorang wanita dari aktivis pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang menyokong tentang isu kalimah Allah untuk penganut Kristian atau bukan islam, Siti Zabedah Kassim menyifatkan bahawa orang Melayu dan umat Islam seperti lembu kerana mematuhi atau mempercayai kepada ajaran agama yg dibawa oleh alim ulama Islam terutama berkaitan penggunaan kalimah Allah.

"Katanya, kalimah Allah bukan utk orang Islam sahaja, ia untuk semua umat dan makhluk yang dicipta Allah.

Saya tak kisah orang nak kata saya murtad. In the end tuhan yang akan judge saya. Orang melayu jgn jadi macam lembu dicucuk hidung"

Aktivis yang tak setuju dengan ngo melayu islam yang membantah penggunaan kalimah Allah. "Mereka ekstremis, selalu melakukan provokasi, dan saya tak perlu bagi tahu bentuk provokasi tersebut"

Sejarah telah mengajar kita bahawa golongan seperti Siti Kassim memang wujud pada sepanjang masa. Pada zaman Nabi s.a.w, terdapat Abdullah bin Ubai bin Salul dan Dzul Khuwaisirah. Mereka ini seperti orang Islam, mengaku beragama Islam tetapi akhlak mereka adalah sebaliknya.

Siti Kassim dan unit Melayu di dalam COMANGO juga tiada bezanya. Niat mereka hanya mahu meruntuhkan Islam. Niat mereka hanya mahu mempersendakan umat Islam. sahaja.

Nota  : pada pendapat korang lah perlu ke orang lain ini atau orang yang bukan beragama ISLAM menggunakan kalimah Allah ? Minta pendapat siket


No comments:

Post a Comment