Wednesday, March 5, 2014

Perkosa Anak Lembu Sampai Mati




Perkosa Anak Lembu Sampai Mati | Sumber yang admin dapat dari harian metro mengatakan bahawa seorang pemuda di buru polis kerana merogol atau perkosa seekor anak lembu sehingga mati. Apa ke bangang punya manusia dah. Sian lembu yang tak bersalah ini pun di jadikan mangsa untuk merogol. baca selanjutnya

Perkosa Anak Lembu Sampai Mati

Polis sedang memburu seorang lelaki tempatan dalam lingkungan 20-an yang dipercayai Memperkosa atau merogol  luar tabii terhadap seekor anak lembu hingga menyebabkan haiwan tersebut itu mati di Kampung Chang, Bidor, 
Suspek dipercayai melakukan perbuatan keji itu pada tiga minggu lalu ketika pengembala lembu tersebut tiada di kandang ternakan lembu tersebut.

Sumber polis berkata, kejadian itu dilaporkan pemilik anak lembu berusia tiga minggu itu di Balai Polis Bidor, di sini, pagi kelmarin, selepas mengesyaki haiwan itu mati akibat menjadi mangsa kekejaman seksual.
“Pemilik lembu mendakwa kemaluan anak lembu itu berdarah dan tidak bermaya. Anak lembu itu kemudian mati tidak lama kemudian.

Sebelum kejadian, pemilik anak lembu itu dikatakan terserempak seorang lelaki tidak dikenali berada berhampiran kandang lembunya itu,” katanya.
Susulan itu, pemilik terbabit membuat laporan jam 6 pagi semalam di Balai Polis Bidor, di sini, selain membuat aduan sama kepada Pejabat Veterinar Tapah.

Menurutnya, kes itu dianggap amat pelik, namun polis menunggu lagi laporan bagi memastikan sama ada anak lembu tersebut mati dirogol atau mati akibat punca lain seperti keracunan. Tetapi tidak mustahil ianya di rogol oleh pemuda tersebut


Nota : Iyaa kalau dah gatai sangat tu kawen je lah. Ni sampaikan lembu pula yang dia pergi sapu kuat betul nafsu lelaki ini . hahahah .. Buat kuat nafsu gila .. Apa komen anda tentang berita ini ?

Sumber

No comments:

Post a Comment